סקירה מלאה של מאנדיי כולל יתרונות, חסרונות ומחירים ב2024

תוכן עניינים

מאנדיי.קום או Monday.com היא חברה ישראלית שפיתחה תוכנה לניהול משימות שעושה סדר בכל שלבי העבודה. בעזרתה אפשר בקלות לנהל פרויקטים קטנים או גדולים, לעקוב אחר התקדמות פרויקטים, לנהל את מערך המכירות, ולנהל את העובדים בצורה טובה יותר. 

בעזרת התוכנה עובדים ומנהלים בכל הדרגים יכולים לתקשר אחד עם השני טוב יותר כך שהפרויקטים מתנהלים בצורה יעילה יותר, עם פחות תקלות ובלת"מים או חריגה מהזמנים שהוגדרו לפרויקט. 

מי יכול לעבוד עם מאנדיי? 

האמת, כל מי שרוצה לעבוד בצורה מסודרת, בלי שדברים יפלו בין הכיסאות או ידחו לדקה ה – 90. כיום, עובדים עם תוכנת מאנדיי אנשים פרטיים, בעלי עסקים קטנים, בינוניים וחברות גדולות. 

 

6 יתרונות בעבודה עם תוכנת מאנדיי

כל אחד שעובד עם מאנדיי יספר על הדברים שהוא הכי אוהב, אנחנו בחרנו לספר על 5 היתרונות המובילים לתוכנה:

  • ממשק בעברית – התוכנה "מדברת" בכל מיני שפות, ביניהן גם עברית. דבר שהופך אותה השימוש בה לקליל ויעיל מאוד.

 

  • כל המידע נגיש וזמין במסך אחדהמעקב אחרי התקדמות הפרויקטים ואחרי חלוקת המשימות נעשה בצורה ויז'ואלית, על ידי שימוש בצבעים. לכל פרויקט מוגדר צבע משלו, לכל משימה צבע אחר וכך הלאה. החלוקה לצבעים עוזרת להבין באיזו נקודת זמן נמצא כל פרויקט.

 

  • מעקב אחר עומס עבודה – התוכנה מאפשרת לנו לראות איזה פרויקט ואיזו משימה משוייכת לאיזה עובד. כך, אם יש איזו משימה דחופה או בלת"ם אפשר בקלות לדעת מי העובד שפנוי כרגע לטפל בה.

 

  • מאנדיי מחוברת לענן – מה שמאפשר עבודה מכל מקום בעולם ומכל מכשיר המחובר לאינטרנט. האפליקציה של מאנדיי מותאמת גם למכשירי טלפון ולניידים, כך שאפשר לעבוד מכל מקום ומכל מכשיר.

 

  • מבט על לכל המעורבים בפרויקט – אם בעבר טענו כי המנהל הוא היחיד שרואה את הפרויקט "מלמעלה" אם בעבר אמרו שהוא היחיד שיודע איך הוא מתקדם, הרי שבעזרת Monday כל אחד מהעובדים המשוייכים לפרויקט יכולים לראות את קצב העבודה של העובדים האחרים ואת קצב התקדמות הפרויקט כולו.

 

  • התאמה אישית – מאנדיי מתוכננת בצורה כזו שכל משתמש יכול לבצע התאמה אישית לשל המערכת לפי צרכיו ולפי צרכי העסק. כל שורה, שדה, חלון, צבע – אפשר לשנות, להזיז ולהתאים כך שלוח הבקרה יהיה מותאם לכם אישית.

 

6 חסרונות של תוכנת מאנדיי

כמובן שלא הכל מושלם ומשתמשים במערכת מאנדיי מספרים על 6 דברים שכדאי לשפר:

  • חוסר התאמה בין האפליקציה לתוכנת המחשב – כאפליקציה המותקנת על המכשיר הסלולרי, מאנדיי עובדת פחות טוב. בעיקר מפני שיש פחות פיצ'רים לעבוד איתם.

 

  • יותר מדי צבעים –  ככל שיש יותר פרויקטים, יש יותר משימות לנהל ויש יותר עובדים לפקח עליהם, המעקב אחריהם הופך את לוח הבקרה ( הדאשבורד ) לערבוביה של צבעים. הוא עמוס יותר, צבעוני יותר ובטח כבר הבנתם לבד – מבלבל יותר. יש מעיין תחושה של "תפסת מרובה לא תפסת", הניסיון לעשות סדר בעיניים עשה את ההיפך ויצר בלאגן.

 

  • קשה לעקוב אחר היחס בין הזמן המושקע בעבודה ובין ההוצאות הקשורות בה.

 

  • מאנדיי לא מתמשקת עם תוכנות ניהול נפוצות כמו שייר פוינט או סיילספורס.

 

  • יש פיצרים מסוימים הזמינים רק עבור מנויים עסקיים.

 

  • התשלום מתבסס על מספר המשתמשים כך שאם יש עסק שצריך 36 משתמשים, הבעלים שלו יצטרך לרכוש מנוי ל – 40 משתמשים ובעצם לשלם על 4 מנויים שהוא לא צריך. 

 

כמה עולה תוכנת מאנדיי?

מאנדיי מאפשרת לכם לבחור בין 5 מנויים, כשהתמחור משתנה בהתאם לגודל העסק שלכם, מספר המשתמשים במערכת מאנדיי ולדרישות שלכם מהמערכת:

  1. מנוי חינמי עד 2 משתמשים.
  2. מסלול בסיסי בעלות של 10$ / לחודש למשתמש.
  3. מסלול סטנדרט בעלות של 12$ לחודש למשתמש.
  4. מסלול פרו בעלות של 20$ / לחודש למשתמש. למסלול זה יש 14 ימי ניסיון במתנה.
  5. מסלול לעסקים וחברות ( Enterprise ) – התמחור מותאם באופן ספציפי לגודל החברה ולצרכיה.

 

האם משתלם לעשות מנוי בתשלום?

כפי שאמרנו קודם, ככל שמשלמים על מנוי עם מספר משתמשים גדול יותר, כך נפתחים להם יותר פיצ'רים וניתן להם האפשרות להתאים את Monday בהתאם לצרכים שלהם. כך שאם אתם מעסיקים הרבה עובדים או שאתם צריכים מערכת דינמית שמתאימה לצרכים הספציפיים של העסק שלכם, אנחנו בהחלט ממליצים לרכוש מנוי חודשי או שנתי בתשלום. 

 

פיצ'רים מיוחדים בתוכנת מאנדיי

היות ותוכנת מאנדיי מתאימה את עצמה לסוגי עסקים שונים, היא כל הזמן ממציאה את עצמה מחדש ומעדכנת את השירותים שהיא מעניקה למשתמשים שלה.בחרנו להציג לכם 3 פי'צרים מיוחדים שהופכים את מערכת מאנדיי למשהו מיוחד, אבל באמת מיוחד!

  • הפי'צר הראשון הוא בחירת תבנית ניהול בהתאמה אישית. מאנדיי פיתחה תבניות ניהול בהתאמה אישית על פי סוגי עיסוקים. הדבר מאפשר שליטה טובה יותר במידע של העסק ובזיהוי בצרכים שלו.

 

  • הפיצ'ר השני שעושה את ההבדל הוא מעקב אחרי תאריכים חשובים בניהול הפרויקט. המנהל יכול לקבוע תאריכים מסוימים כתאריכים משמעותיים וחשובים על מנת שהפרויקט יתקדם כצפוי ( אבני דרך ויעדים ). בהתאם לתאריך שקבע הוא יראה את ההתקדמות בפרויקט וידחה את תאריך הסיום במידה ויראה כי נוצרת בעיה.

 

  • הפיצ'ר האחרון הוא היכולת לעקוב אחר ההוצאות בשלבי הפרויקט השונים. מנהל הפרויקט יכול להגדיר תקציב לכל עובד, משימה ופרויקט ובעזרת מערכת מאנדיי הוא יכול לעקוב את ההוצאות ולוודא שאין חריגה בתקציב. במידה ומאנדיי תתריע כי עומדת להיות חריגה, המנהל ידע מבעוד מועד איך להזיז את הדברים על מנת לשמור על מסגרת התקציב.
אהבתם? שתפו את המאמר!
ייעוץ ראשוני ללא התחייבות