עיצוב כרטיסי ביקור באופן עצמאי: כך תעשו את זה בצורה הנכונה

מחפשים לעצב כרטיס ביקור אבל לא רוצים לשלם למעצב רק בשביל זה? בעמוד שלפניכם תוכלו לראות איך תוכלו לעצב כרטיס ביקור באופן עצמאי שיראה מקצועי ויגרום לכולם לחזור אליכם.

המומלצים שלנו

טובה למתחילים

פוטור Fotor

פוטור | Fotor

מתאימה ליוצרי תוכן

פיקסלר | Pixlr

הכי נפוצה למתחילים

קנבה

קנבה | Canva

תוכן עניינים

מה כולל כרטיס ביקור מוצלח?

כל דבר שקשור למיתוג העסק שלכם צריך להיכלל בכרטיס הביקור שלכם. חשבו על כך שכרטיס הביקור הוא מה שיגרום לאנשים לזכור אתכם ואת העסק שלכם, לכן חשוב שיהיה בו כל מאפיין שמאפיין את העסק שלכם. אין חובה שיהיה לכם את כל הדברים שמציינים ולא כל אחד נמצא בשלב ששפה מיתוגית הוא דבר שהוא פיענח עד כה. כל מה שאנחנו נותנים לכם פה הוא המלצות ורעיונות לדברים שכדאי לכם להתסכל עליהם:

 

פרטי התקשרות

הדבר החשוב ביותר שייכלל בכרטיס ביקור הוא כמובן פרטי ההתקשרות שלכם. המטרה היא שאנשים יצרו איתכם קשר אז חשוב לא לפספס את כל הפרטים שאתם רוצים שייכללו שם. מה צריך להיכלל שם?

 

  • שם העסק
  • שם איש הקשר והתפקיד שלו
  • מספר טלפון (אם אתם רוצים שיצרו איתכם קשר שם)
  • מייל
  • כתובת
  • אתר אינטרנט (אם יש)

 

צבעים

קודם כל אם יש לכם שפה עיצובית למותג השתמשו בצבעים שלה במהלך עיצוב כרטיס הביקור. אם אין לכם אבל יש לוגו השתמשו בצבעים של הלוגו. שימו לב לא להשתמש ביותר מדי צבעים כדי שלא יהיה צעקני מדי. אם יש לכם רק צבע אחד בלוגו לפעמים שילוב שלו עם לבן או שחור זה מספיק. אם אין לכם שום דבר כזה עדיין או שאתם מתלבטים תוכלו להשתמש במניפת צבעים. אם קשה לכם לבחור צבעים תוכלו תמיד להשתמש באתר שעושה את זה עבורכם כמו אתר coolors.

 

פונטים

בעיקרון בהקשר של פונטים כדאי לכם לבחור פונט אחד ולהישאר איתו בכל כרטיס הביקור. אם יש לכם אתר אינטרנט כדאי לכם לקחת את הפונט שלו. אם אין לכם תוכלו לבחור מהפונטים של גוגל פונט שעובד בעברית (כתבו בגוגל "פונטים של גוגל בעברית") ולקחת פונט שאתם אוהבים.

 

תמונות

יש 3 סוגים של תמונות שנהוג להשתמש בהן במהלך עיצוב כרטיס ביקור באופן עצמאי:

 

  • לוגו (נרחיב על לוגו בהמשך)
  • תמונת רקע
  • איורים, דמויות או וקטורים לדוגמה סימן טלפון, סימן gmail ואפילו דמות חמודה שאתם רוצים לשייך לכרטיס.

 

לוגו

אם יש לכם לוגו השתמשו בו אם לא אולי זה הזמן לעצב לוגו. לא חייבים למצוא מעצב מקצועי, הרבה פעמים עיצוב חובבני ופשוט יכול לעשות את העבודה מספיק טוב. למעשה סקרנו עבורכם 6 תוכנות מומלצות לעיצוב לוגואים בעצמכם שתוכלו לבחור מהן.

 

רקע

יש 3 סוגים של רקעים שאתם יכולים לבחור מהם:

 

  • רקע לבן: רקע לבן יכול לעשות את העבודה הרבה פעמים והוא מתאים עם רוב העיצובים.

  • רקע בצבע: תוכלו לבחור צבע קליל שתורם לעיצוב או לבחור צבע יותר צעקני שיגרום לכרטיס שלכם להתבלט יותר.
  • רקע שהוא תמונה: במקרה הזה חשבו אילו חלקים בתמונה אתם רוצים שיהיו בכרטיס. שימו לב שכדאי להתחיל עם הרקע אם הוא תמונה כי לפיו תדעו איפה לשים את האלמנטים האחרים כדי שלא יסתירו חלקים חשובים ויהיו ניתנים לקריאה בקלות.

 

מיקום

חשבו על המיקום של מה שאתם יוצרים. אם אתם משתמשים בתוכנה בשביל לעצב את כרטיס הביקור שלכם (שזו ההמלצה שלנו) יהיו להם כבר טמפלטים מוכנים כשכל אלמנט נמצא במקום הנכון מבחינה עיצובית. אם אתם מעצבים לבד ודאו שכל האלמנטים מיושרים ואם אתם רוצים למרכז אותם ודאו שהם ממורכזים.

 

קוד QR

זו אופציה שלא הרבה אנשים חושבים עליה אבל למעשה היא יכול להיות גורם חשוב להצלחה של כרטיס הביקור שלכם. קוד הQR יכול להוביל את קהל היעד שלכם לאתר או אפילו שיוכלו להתקשר דרכו.

 

חשבו על למינציה

זה כבר שלב מעבר לעיצוב הכרטיס והוא קשור להדפסת הכרטיס עצמו. מומלץ לעשות למינציה לכרטיס שלכם על מנת לשמור עליו ליותר זמן. בנוסף הוא יותר נעים למגע מכרטיס ביקור שלא עבר למינציה והוא נראה יותר יוקרתי.

 

דוגמאות לכרטיסים ביקור מוצלחים

דוגמה לכרטיס ביקור 2דוגמה לכרטיס ביקור

דוגמה לכרטיס ביקור

 

 

למה כדאי להשתמש בתוכנה כדי לעצב כרטיס ביקור באופן עצמאי?

כדאי להשתמש בתוכנה לעיצוב גרפי בשביל לעצב את הכרטיס שלכם כי הרבה פעמים לתוכנות האלו יהיה כבר טמפלטים שתוכלו לקחת השראה או להשתמש בהם. בנוסף אם אתם מחפשים איורים, דמויות או וקטורים להוסיף לכרטיס שלכם יהיה לכם מבחר גדול שתוכלו לבחור ממנו. לפניכם 3 תוכנות שאנחנו ממליצים עליהן:

האם יש גרסה חינמית? כן

מה המחירים? פוטור פרו יעלה 8.99$/חודש או 3.33$/חודש (בתשלום שנתי) ועבור פוטור פרו פלוס המחיר הוא 19.99$/חודש או 7.49$ בתשלום שנתי.

אילו עוד שימושים תוכלו לעשות בתוכנה? הזמנות, תפריטים, פוסטים לרשתות החברתיות

קצת על התוכנה: פוטור היא תוכנה שמנסה שמהווה פתרון עבור אנשים ללא ידע בעיצוב גרפי כלל וגם מעצבים מתחילים. יש לה הרבה טמפלטים שונים (כמובן גם לעיצוב כרטיסי ביקור) ומגוון רחב של אלמנטים עיצוביים נוספים כמו רקעים איורים ועוד.

פוטור | Fotor

יתרונות
חסרונות

האם יש גרסה חינמית? כן

מה המחירים? 2$/חודש לפיקסלר פלוס, 8$/חודש לפיקסלר פרמיום.

אילו עוד שימושים תוכלו לעשות בתוכנה? יצירת תוכן לרשתות החברתיות (פוסטים, סטורי, טאמבנייל וכו'), אלמנטים פשוטים לאתר שלכם. פלאיירים, הזמנות

קצת על התוכנה: פיקסלר היא תוכנה שמתמחה בלעזור לאנשים שהם לא מעצבים מקצועיים ליצור עיצובים פשוטים ויפים שישרתו מטרות שונות. יש בתוכה הרבה מאוד טמפלטים ליצירת כרטיס ביקור שתוכלו להתרשם מהם ולבחור את המועדף עליכם. בנוסף אם אתם רוצים להרחיב את השימושים שלכם בעיצובים תוכלו להשתמש בה ליצירת תוכן לרשתות החברתיות או לאתר שלכם ואפילו להזמנות או מצגות.

פיקסלר | Pixlr

יתרונות

מאגר גדול של תמונות

אישור לשימוש חופשי

מאגר גדול של פונטים

אין פרסומות

חסרונות

אין תמיכה לעיברית

האם יש גרסה חינמית? כן

מה המחירים? 14.90$/חודש לקנבה פרו

אילו עוד שימושים תוכלו לעשות בתוכנה? כל הצרכים של עיצובים גרפיים למתחילים ומתקדמים.

קצת על התוכנה: אין מי שלא מכיר את קנבה. ביחד עם פוטושופ זו כנראה התוכנה הכי מוכרת בנוגע לכל מה שקשור לעיצוב גרפי. התוכנה שהפכה את עיצוב גרפי לפשוט ביותר לחובבנים, מתחילים וגם למעצבים מקצועיים. שיטת הdrag&drop ביחד עם מגוון הטמפלטים הופכת את העיצוב לפשוט מאוד. הבעיה היא שיש הרבה עיצובים שמאוד אופייניים לקנבה וקל לזהות אותם, לכן אין שום בידול.

קנבה | Canva

יתרונות

קלה לתפעול

יש תבניות עיצוביות מוכנות מראש

תומכת בעברית

חסרונות

סגנון עריכה מאוד אופייני

גרסת הפרו עולה כסף

אהבתם? שתפו את המאמר!
אהבתם? שתפו את המאמר!