סקירה של פיקסלר: יתרונות, חסרונות ולמי היא מתאימה ב-2024?

תוכן עניינים

עריכת תמונות בעזרת תוכנה מיוחדת או אפליקציה, הפכה לחלק יומיומי מהשימוש במדיה החברתית ובשיווק דיגיטלי לעסקים. בודדות הן התמונות שעולות לאינטרנט ככה כפי שהן צולמו ללא פילטר, ללא עריכה, ללא תיקוני אור וצל. בין האנשים הפרטיים ובין בעלי המקצוע, הדעות חלוקות. יש כאלה המעדיפים את קנבה, יש כאלה המעדיפים את לייטרום ויש אלה שמעדיפים דווקא את תוכנת פיקסלר לעריכת תמונות – התוכנה עליה נרחיב כאן.

מה זה פיקסלר?

כמו תוכנות אחרות גם פיקסלר היא תוכנה נהדרת לעריכת תמונות. פיקסלר (באנגלית Pixler) שייכת לחברת אוטודסק המוכרת בתוכנות ה – CAD שלה המאפשרות עיצובים בתלת מימד. תוכלו למצוא בה מאגר של למעלה מחצי מיליון עיצובים גרפיים, וקטורים, אייקונים, סרטוני וידיאו ותמונות.

למי התוכנה מתאימה?

האמת היא שתוכנת פיקסלר מתאימה לכל אחד. אנשים פרטיים, בעלי עסקים, מעצבים גרפיים, בתי ספר וסטודנטים. פיקסלר מציעה מספר תוכנות ואפליקציות לעריכת תמונות בהתאם לצרכים של המשתמש ולכן היא פופולארית מאוד.

פיקסלר – תוכנה או אפליקציה?

ניתן לעבוד עם פיקסלר בשתי פלטפורמות גם בגרסת הדסקטופ וגם בגרסת אונליין, כאפליקציה.

למעשה, פיקלסר נחלקת ל – 4 תוכנות עיקריות:

Pixlr Editor – הגרסה הבסיסית לעריכת תמונות. כאפליקציה היא נקראת Pixlr E.

Pixlr Express – תוכנה לעריכת תמונות משולבת בינה מלאכותית. כאפליקציה היא נקראת X Pixlr. משתמשים אוהבים אותה במיוחד כי יש בה המון פילטרים לעריכת תמונות לפי קטגוריות למשל אוכל, נוף וטבע ודיוקנאות.

Pixlr Designer – תוכנה לעריכת תמונות מתאימה יותר לאנשי מקצוע, צלמים ובעלי עסקים. התוכנה מבוססת על בינה מלאכותית שעוזרת בעריכת תמונות ברמה מקצועית. כאפליקציה היא נקראת D ,Pixlr כרגע התוכנה נמצאת בגרסה beta ולכן אין עדיין אפליקציה.

Batch Editor– ניתן להשתמש רק רק בגרסת הדסקטופ. זו תוכנה לעריכת מספר גדול של תמונות בבת אחת, כך שבלחיצת כפתור אפשר להכיל את אותה העריכה או את אותו האפקט על מספר רב של תמונות. חיסכון משמעותי בזמן!

פיקסלר – ייחודיות לעומת תוכנות אחרות

בגלל שפיקסלר שייכת לחברת אוטודסק, תוכלו למצוא בה כלים לעיצוב ב – CAD. אלו הם כלים לעיצוב תלת מימד שלרב משמשים אדריכלים, מעצבי אופנה, מעצבי משחקים ועוד. הכלים המיוחדים האלה מאפשרים לערוך תמונות עם תלת מימד ולהגיע לתוצרים גרפיים ברמה גבוהה מאוד לעומת עריכת תמונות בתוכנות אחרות כמו קנבה (אפילו אם יש לכם קנבה פרו).

כבר הזכרנו קודם את הפילטרים המיוחדים שהיא מציעה למשתמשים ובחרנו להתייחס בקצרה לשלושה מהם. פילטר צבעי מים, פילטר צבעי עיפרון ופילטר טשטוש. בלחיצת כפתור והכלת הפילטר על התמונה ניתן להפוך אותה ליצירת אומנות של ממש. תמונות מצולמות הופכות לתמונות מצוירות ומקטעים אחידים וברורים יכולים בקלות להפוך למטושטשים.

5 סיבות לעבוד עם תוכנת פיקסלר

כל אחד שעושה עריכת תמונות עם פיקסלר יתן לכם סיבה אחרת למה כדאי לעבוד עם התוכנה. הצלחנו למצוא 5 סיבות שכולם יסכימו עליהן, פה אחד.

תמיכה בעברית: הסיבה הראשונה לעבוד עם תוכנת פיקלסר היא שפיקסלר תומכת בשפה העברית. מה שאומר ששקל ללמוד אותה ולעבוד איתה.

נוחות השימוש: הסיבה השניה היא הממשק הידידותי של התוכנה. מאוד פשוט להבין מה מסמל כל אייקון ופשוט להגיע לתוצאות מקצועיות גם אם אין לכם ידע קודם בעיצוב גרפי ועריכת תמונות.

שמירה בפורמט וקטור: הסיבה השלישית היא היכולת של פיקסלר לשמור קבצים בפורמט וקטור השומר על איכות התמונה לאחר שהוגדלה או הוקטנה. אז אם אתם צריכים להדפיס תוצרים גרפיים בבית דפוס, זהו הפורמט המועדף להדפסה איכותית.

התממשקות לדרופ בוקס: הסיבה הרביעית היא ההתממשקות של פיקסלר עם תוכנת דרופ בוקס (Drop Box), כך שקל לחלוק קבצים עם אנשים אחרים.

שימוש בתמונות עם רישיון: הסיבה החמישית היא התמונות הנמצאת בתוכנה בעלות רישיון לרישיון חופשי במדיה חברתית. כמובן, שחשוב לקרוא את כל האותיות הקטנות ולוודא שאתם משתמשים ברישיון כראוי.

מה פחות אהבנו בתוכנת Pixler?

בכל זאת לא הכל מושלם ומצאנו כמה שלוש למה לא לעבוד עם פיסקלר. הסיבה הראשונה היא שפשוט יש יותר מדי אפליקציות וזה די מלבלבל להבין איזו מהן תהיה הכי טובה לצרכים שלכם. ההבדלים בין סוגי התוכנה השונים לא כל כך ברורים.

הסיבה השניה היא מבחר מצומצם של פונטים לבחירה. פיקסלר פותרת את הבעיה הזו בקלות כשהיא מאפשרת למשתמש להוסיף פונטים משלו. כך שאם יש לכם פונט שרכשתם בעבר והוא לא קיים במאגר הפונטים של פיקסלר, ניתן להוסיף אותו בתהליך פשוט וקצר.

הסיבה האחרונה היא שרוב התבניות שהוא מציע כבסיס לעיצוב מותאמות למדיה החברתית ולא לשימושים אחרים כגון הזמנה לחתונה או עיצוב תפריט.

כמה עולה מנוי בפיקסלר?

לפני שאתם מחליטים אם לרכוש מנוי או לא, כדאי שתדעו שתוכנת Pixlr מעניקה לכם 7 ימי ניסיון ללא עלות. לאחר שתתנסו, תוכלו לבחור בין 3 מסלולי מנויים:

  1. מנוי פלוס – זהו מנוי בסיסי בעלות של 2$ /לחודש. מנוי שנתי יעלה 1$ /לחודש.
  2. מנוי פרימיום – זהו המנוי המועדף על רבים. העלות שלו היא 8$ /לחודש. מנוי שנתי יעלה 5$ /לחודש.
  3. מנוי קבוצתי – זהו מנוי המתאים למשרדים ובעלי עסקים. העלות שלו היא 10$ /לחודש.

בכל מסלול שתבחרו, תהנו מחסימת פרסומות ומאפשרויות שמירה ללא הגבלה. כמובן, שככל שהמנוי רחב יותר, כך תהנו כמשתמשים מיותר הטבות ויותר כלי עריכה לעבוד איתם.

לסיכום, Pixlr או פיקסלר מעניקה למשתמשים את האפשרות לעשות עריכת תמונות ברמה גבוהה יותר. כך שגם אנשים מן השורה, אנשים בעל ידע מועט בעיצוב גרפי ועריכת תמונות יכולים לעצב תמונות ייחודיות ומקצועיות. אנחנו מקווים שהסקירה של פיקסלר שקראתם עכשיו נתנה לכם יותר ומידע ועזרה לכם להחליט האם לעבוד איתה בפעם הבאה שאתם רוצים לערוך תמונות בצורה מקצועית.

אהבתם? שתפו את המאמר!
ייעוץ ראשוני ללא התחייבות