כך תשמשו בקנבה לעיצוב קורות חיים מרשימים

תוכן עניינים

"אין הזדמנות ראשונה לרושם ראשוני" ולכן כבר בקורות החיים שלכם, אתם חייבים לבלוט מעל המועמדים האחרים ולהשאיר חותם על המגייסים. כל אחד מהם מקבל מדי יום עשרות קורות חיים וכדי שהם יבחרו את קורות החיים שלכם ויתאמו איתכם ראיון טלפוני, כדאי שתעשו עיצוב קורות חיים בקאנבה ולא תשלחו עוד עוד מסמך פשוט שנכתב בקובץ וורד עם גופן דיויד או אריאל. 

איך עיצוב קורות חיים בקנבה יגדיל את הסיכויים שלכם לבלוט? 

עיצוב קורות חיים בקנבה הפך כבר מזמן לשלב הראשון בדרך למציאת עבודה. קורות החיים הם כרטיס הביקור שלכם וככל שהם יהיו מקצועיים יותר, ענייניים יותר ומקוריים יותר, כך אתם תמשכו יותר תשומת לב. 

6 שלבים לעיצוב קורות חיים בקנבה

היות וקנבה היא תוכנה לעיצוב גרפי שקל לעבודה איתה, היות וקנבה היא תוכנה בעלת ממשק בעיברית קל מאוד לעצב איתה קורות חיים. כך תעשו את זה ב – 6 שלבים פשוטים:

  1. פיתחו פרויקט חדש של עיצוב קורות חיים בקאנבה.

 

יצירת קובץ קורות חיים בקנבה

2. העלו את קובץ קורות החיים שלכם לשולחן העבודה – שימו לב שקובץ זה צריך להכיל טקסט חי ( ולא תמונה ) על רקע לבן, בדומה לקובץ וורד רגיל. 

 

3. ביחרו תבנית לקורות חיים – תוכלו לבחור בין תבנית קלאסית לקורות חיים ( צבעים שקטים, טקסט בלבד, ללא תמונה, חלוקת הדף לריבועים או למלבנים לפי נושאים ). זה אולי ישמע לכם מוזר אבל יש למעלה מ – 10,000 תבניות שונות לעיצוב קורות חיים בקאנבה. לא, זו לא טעות. כל התבניות מחולקות לפי סגנונות עיצוב ( קלאסי, מודרני, פרחוני, גרפי ועוד ) ולפי קטגוריות ( קורות חיים קלאסיים, קורות חיים למשרות בהייטק, קורות חיים למשרות בעיצוב גרפי, קורות חיים למשרות בבנק ועוד ועוד ). אם אתם לא מוצאים את התבנית שלכם תוכלו לבדוק את האפשרות של קנבה פרו מפני שיש הרבה יותר תבניות, אבל זה מומלץ רק אם אתם משתמשים בקנבה לעוד דברים, לא שימוש חד פעמים של קורות חיים.

 

בחירת תבנית קורות חיים בקנבה

4. העתיקו את קורות החיים שלכם לדף המעוצב – הקפידו להעתיק את הכותרות ואת הטקסטים לפי אזורים. 

5. הוסיפו תמונה שלכם, אם תרצו כמובן. 

6. ערכו את גודל הגופן, מיקום הטקסט והצבעים כרצונכם. 

יתרונות לעיצוב קורות חיים בקנבה

האמת היא שהיתרון מאוד ברור, חיסכון בזמן. תוך כמה דקות וכמה קליקים תוכלו לעצב בקלות וביעילות מסמך קורות חיים מרשים ומקצועי. 

יתרון שני הוא האפשרות לבחור סגנון עיצוב מתוך מגוון תבניות חינמיות. כל מה שצריך לעשות הוא לבחור את התבנית המתאימה, לעדכן את הטקסט, לשמור את הקובץ ואתם מוכנים לצאת לדרך. 

היתרון השלישי הוא הכנת תמונת תדמית מקצועית במהירות ובחינם! כל מה שצריך הוא לבחור באחת מאפליקציות הבינה המלאכותית של קנבה לעריכת תמונה. מעלים לתוכנה תמונה שלכם עם פנים ברורות, בוחרים את סגנון הצילום, לוחצים על אישור וזהו. תוך מספר דקות קנבה תתסדר לכם את השיער ותוסיף מעט איפור כך שתהיה לכם תמונת תדמית מושלמת. 

טיפים חשובים לפני עיצוב קורות חיים בקנבה 

החלטתם לחפש עבודה חדשה וקורות החיים צריכים ריענון? הנה 3 טיפים שיעזרו לכם לכתוב קורות חיים טובים יותר:

  1. כתבו קצר ולעניין – אין צורך לפרט כל ההיסטוריה התעסוקתית שלכם מאז שנכנסתם אל שוק העבודה. ציינו שניים או שלושה מקומות עבודה בהם עבדתם לאחרונה וכתבו בקצרה אילו מיומנויות רכשתם ואיך תוכלו ליישם אותם בעבודה החדשה. 
  2. קריאה חוזרת – במקרים רבים מי שכותב לעצמו את קורות החיים לא תמיד מודע לבעיות ניסוח או ארגון הטקסט על המסמך. לאחר שסיימתם לכתוב ולעצב את קורות החיים, תנו אותם לאדם אחר לקריאה חוזרת. תופתעו לגלות שמה שמובן או ברור לכם, לא תמיד ברור לאחרים ומוטב לתקן לפני שמגישים מועמדות. כמובן שקריאה חוזרת תמיד עוזרת לאיתור שגיאות כתיב. 
  3. מכתב מקדים – מועמדים רבים נוהגים לפרט בקורות החיים שלהם את עיקרי המיומנויות והתכונות שרכשו במהלך השנים במקומות עבודה כאלה ואחרים. המכתב המקדים, המצורף לקורות החיים, מהווה אפשרות להרחיב ולספר יותר על התכונות שלכם ועל הדרך בה אתם רואים את עצמכם משתלבים בחברה. 

סיכום

קורות חיים איכותיים יכולים להיות כרטיס הכניסה לעבודה הבאה שלכם. ככל שינוסחו בתמציתיות ומקצועיות ויעוצבו בצורה בולטת וייחודית בתוכנת קאנבה, כך יגדלו הסיכויים שלכם לבלוט מעל מועמדים אחרים. שיהיה המון בהצלחה בתפקיד החדש, ואל תשכחו את רנקר כשאתם עשירים ומפורסמים.

אהבתם? שתפו את המאמר!
ייעוץ ראשוני ללא התחייבות