תוכנה לעיצוב הזמנות לחתונה ולאירוע: 3 תוכנות שבדקנו עבורכם

מזל טוב, כך תעצבו בעצמכם הזמנה לחתונה

כל אדם עם מעט ידע טכני בתפעול תוכנה יוכל לעצב לעצמו הזמנה לחתונה בחינם או כמעט בחינם בעזרת שלל אפליקציות ותוכנות לעיצוב הזמנות לחתונה.

עשינו לכם סדר בעניינים ובחרנו 3 תוכנות מובילות בתחום:

המומלצים שלנו

טובה למתחילים

פוטור Fotor

פוטור | Fotor

מתאימה ליוצרי תוכן

פיקסלר | Pixlr

הכי נפוצה למתחילים

קנבה

קנבה | Canva

תוכן עניינים

קנבה היא תוכנה אינטואיטיבית המתאימה לכל אחד. היא "מדברת" עברית שוטפת ויש בה היצע גדול של פונטים בעברית. כלומר, לא תצטרכו להקליד את שם החתן והכלה מהסוף להתחלה.

לקנבה מאגר עצום של תבניות להזמנות לחתונה, כך שקל למצוא השראה ורעיונות. בנוסף, ניתן להוסיף מדבקות, איורים ותמונות כדי להפוך את ההזמנה ליותר אישית.

מלבד מנוי חינם שבאמת אפשר לעצב איתו המון דברים, קנבה מציעה גם מנוי קנבה פרו ליחיד ב – 14.99$ לחודש, או מנוי קנבה קבוצתי ב – 29.90$ לחודש.

איפה הקאצ'? היות והשימוש בה מאוד נפוץ, ניתן בקלות לזהות מה עוצב בעזרתה וקיים סיכוי שאחרים יעצבו הזמנה לחתונה דומה להזמנה שלכם.

קנבה | Canva

יתרונות

קלה לתפעול

יש תבניות עיצוביות מוכנות מראש

תומכת בעברית

חסרונות

סגנון עריכה מאוד אופייני

גרסת הפרו עולה כסף

התוכנה מתאימה גם לאנשי מקצוע וגם לאנשים בעלי ידע בסיסי בעיצוב גרפי.

האם גם היא תוכנה לעיצוב הזמנות לחתונה חינם? – בוודאי. המנוי החינמי יתן לכם המון! למעלה מ – 100 אפשרויות עריכה, חסימת פרסומות, מאות תבניות לכל אירוע, ביטול סימני מים ועוד.

האם ניתן לרכוש מנוי בתשלום וליהנות יותר? – ברור. פוטור היא תוכנה לעיצוב הזמנות המציעה שני מסלולי מנויים: תשלום חודשי קבוע או רכישת חבילות קרדיטים.

לדוגמא, חבילת פוטור פרו עולה לחודש 8.99$. אך אם תבחרו במנוי שנתי, המחיר ירד ל –  3.33$ לחודש. חבילה גדולה יותר היא פוטור פרו פלוס. התשלום החודשי עליה עומר על 19.99$ לחודש. אך אם תבחרו במנוי שנתי, המחיר ירד ל –  3.33$ לחודש.

גם במסלול רכישת קרדיטים, קיימות מספר חבילות אך מסלול זה מתאים יותר לאנשי מקצוע.

ויחד עם זאת, למרות כל השבחים על פוטור כתוכנה לעיצוב הזמנות לחתונה, מצאנו גם חיסרון משמעותי. למרות שהיא תומכת באנגלית, רוסית, פורטוגזית, צרפתית, גרמנית, יפנית וסינית, פוטור לא תומכת בטקסט בעברית וזה יכול להוות מכשול רציני.

פוטור | Fotor

יתרונות
חסרונות

תוכנה לעיצוב הזמנות לחתונה חינם שמתאימה יותר לאנשים בעלי ידע בעיצוב גרפי. מצד אחד, פיקסלר היא כמו קנבה, מציעה אפשרויות העיצוב הן בלתי נגמרות. מהצד השני, פיקסלר היא כמו פוטור, לא תומכת בטקסט בעברית.

בשונה משתי התוכנות האחרת בכל יום פיקלסר תעניק לכם עיצובים חינם. אבל הם לא מספיקים כדי לעצב את ההזמנה המושלמת. לכן, מומלץ לרכוש מנוי: מסלול Pixlr+ – במנוי חודשי יעלה 1.99$, אך אם תבחרו במנוי שנתי המחיר ירד ל – 0.99$ לחודש, מסלול פרימיום – במנוי חודשי יעלה 7.99$, אך אם תבחרו במנוי שנתי המחיר ירד ל – 4.90$ לחודש. רק במסלול זה ניתנת תקופת ניסיון ללא עלות.

ניתן לרכוש גם מנוי קבוצתי, אך הוא מיועד למשרדים וחברות בתחום העיצוב הגרפי.

פיקסלר | Pixlr

יתרונות

מאגר גדול של תמונות

אישור לשימוש חופשי

מאגר גדול של פונטים

אין פרסומות

חסרונות

אין תמיכה לעיברית

3 טיפים לעיצוב הזמנות לחתונה 

לא משנה באיזו תוכנה לעיצוב הזמנות לחתונה תבחרו, הטיפים שלנו יעזרו לכם לעצב הזמנה מושלמת:

  1. כתיבת הטקסט – שימו לב לשגיאות כתיב בעיקר בעת כתיבת התאריך העברי, המיקום ובשמות המשתתפים באירוע.
  2. השאירו שוליים להזמנה – כשבית הדפוס מדפיס את ההזמנה הוא חותך את השוליים, מומלץ להשאיר לפחות 2 מ"מ מסביב להזמנה וליצור מעין מסגרת. כך תדוואו שהטקסט לא נחתך והאיורים לא נקטעים.
  3. פורמט להדפסה – ודאו עם בית הדפוס האם הוא מעדיף לקבל את ההזמנה שמורה כקובץ PDF או כקובץ JEPG.

בהצלחה!

אהבתם? שתפו את המאמר!
אהבתם? שתפו את המאמר!