סקירה מלאה של קנבה פרו שכוללת יתרונות, חסרונות, מחירים ועוד

תוכן עניינים

קנבה היא אחת מהתוכנות הנפוצות ביותר לשימוש בארץ ובעולם. פלייר לחנות בגדים, הזמנה לבר מצווה, פוסט לפייסבוק, סטורי לאינסטגרם – את הכל ועוד הרבה מעבר אפשר לעצב בקלות בקנבה גם אם אין לכם ידע מקצועי בעיצוב גרפי.

התוכנה כל כך קלה ומהירה ללמידה ויש לה גם ממשק עבודה בעברית, כך שהיא הפכה לכלי עבודה זמין ונוח גם לאנשים פרטיים וגם לבעלי עסקים.

ניתן להוריד את קנבה כאפליקציה לנייד ולעבוד מכל מקום עם חיבור לאינטרנט.

מה זה PRO CANVA?

תוכנת קנבה בפורמט הבסיסי היא תוכנה חינמית, שבעזרתה אפשר לעצב המון דברים. אבל אם רוצים להשתמש במאגר תמונות גדול יותר (ללא סימני מים), להיעזר ביותר תבניות או להשתמש ביותר סאונדים עדיף לרכוש מנוי בתשלום שנקרא קנבה פרו או .Canva Pro

למי מתאים לעבוד עם PRO CANVA?

גרסת התשלום של קנבה פרו מתאימה יותר לאנשי מקצוע בתחום העיצוב הגרפי ולבעלי עסקים שמנהלים לעצמם את הנראות הדיגיטלית ברשתות החברתיות ובאתרים.

כמה עולה מנוי ב – PRO CANVA?

אז כמו שציינו קודם, המסלול הבסיסי הוא חינם. מנוי בקנווה פרו אמנם יעלה כסף, אבל קנבה נותנת לכם 30 ימים כדי להתנסות במסלול המורחב. אגב, תוכנות עריכת תמונות אחרות כמו לייטרום או פוטושופ נותנות 7 או 14 ימי התנסות ללא עלות, כן שקנווה פרו בהחלט נותנת יותר.

כמה תעלה תוכנת קנבה בתשלום? מנוי קנבה פרו יעלה 15$ /לחודש למשתמש. אם תרצו לרכוש מראש מנוי שנתי, המחיר יעמוד על 120$ בלבד. חיסכון של 20%.

אם אתם קבוצה על בעלי עסקים או מעצבי גרפיים הרוצים לחלוק מנוי קבוצתי, תשלמו עליו 30$ /לחודש עד 5 משתמשים. מנוי שנתי עד 5 משתמשים יעלה 300$, חיסכון של 20% גם כן.

שווה את ההשקעה או חבל על הכסף?

קנווה PRO פותחת בפניכם דלתות למאגרי תמונות, סאונד ווידיאו שאין במנוי קנבה בסיסי, לדוגמא:

  • בקנבה פרו תקבלו גישה ל – 60 מיליון תמונות בעלות רישיון שימוש חוקי בניגוד לקנבה בסיסי המאפשר גישה רק ל – 4 מיליון תמונות. אם זה שיקול מרכזי עבורכם תמיד תוכל לבדוק את האפשרות של מאגרי תמונות נוספים.
  • בקנבה פרו תקבלו גישה ל – 1,000 פונטים ותוכלו להוסיף עליהם גם פונטים שרכשתם.
  • בקנבה פרו תקבלו גישה ל – 20,000 תבניות של עיצובים מוכנים מראש, לעומת 8,000 במנוי קנווה בסיסי.
  • בקנבה פרו תקבלו גישה לערכות מותג  – סט צבעים שהוגדרו מראש כך שבכל עיצוב חדש תוכלו להשתמש בהם בקלות וביעילות.
  • בקנבה פרו תקבלו גישה לשינוי גודל (resize) בקליק אחד, אין את הכלי הזה במנוי הבסיסי.
  • בקנבה פרו תוכלו בקליק אחד למחוק את הרקע ולהפוך אותו ללבן (כבר לא תצטרכו להיעזר בתוכנות חיצוניות).
  • בקנבה פרו תקבלו גישה לכלי ייחודי המאפשר תזמון פוסטים ברשתות החברתיות – הכלי הכי חשוב לבעלי עסקים.

ללא ספק, רכישת מנוי קנבה PRO היא צעד חכם המאפשר לכם לעצב חומרים גרפיים ברמה גבוהה הרבה יותר.

יתרונות וחסרונות מרכזיים של PRO CANVA

אנחנו כבר מאוהבים בקנבה פרו, זה לא סוד.

היתרון הראשון הבולט ביותר הוא החיבור המעולה שיש לקנבה פרו היא היכולת שלה לתקשר בעברית. לקנבה יש ממשק נוח בעברית והיא מציעה מבחר גדול מאוד פונטים בעברית (דפוס, כתב יד, מעוגל, מרובע, תנכ"י ועוד ועוד).

היתרון השני הוא הקלות שבשימוש. לא צריך ללמוד את קנבה פרו (למרות שיש שלל הדרכות שיעזרו לכם להוציא יותר מהתוכנה) כי היא מתבססת על שיטת drag & drop – גרור ועזוב. אפשר ללמוד את התוכנה במהירות בזמן קצר מאוד.

היתרון השלישי הוא האפשרות לשתף את העבודה שלכם. אם נתקעתם בשלב מסוים בבחירת פונט או תמונה לרקע ואתם רוצים שעוד עין מקצועית תתקן את העיצוב או תיקח בו חלק, תוכלו לתת להם גישה באמצעות שיתוף הפרויקט. השיתוף הזה חוסר זמן יקר.

אבל ברור שיש גם חסרונות ולא הכל מושלם.

החיסרון הראשון והמשמעותי מכולם הוא התלות באינטרנט. אם אין חיבור לאינטרנט התוכנה לא עובדת. כך שבזמן הפסקות חשמל או מקומות בהם יש חיבור לקוי לאינטרנט, לא תוכלו לעבוד עם התוכנה.

החיסרון השני הוא שחלק מהכלים לא עובדים כמו שצריך. לדוגמא, הכלי שמבצע מחיקת רקע. במקרים מסוימים התוכנה לא תמיד מזהה בצורה נכונה את כל חלקי הרקע ולכן לא מבצעת מחיקה מלאה. הדבר יאלץ אתכם המשתמשים לבצע תיקון ידני או להשתמש בתוכנה אחרת, כמו remove.bg לדוגמא, כדי למחוק את הרקע כמו שצריך.

החיסרון השלישי הוא חוסר ייחודיות. בסופו של דבר כל העיצובים דומים מאוד האחד לשני וניתן בקלות לזהות מה עוצב באמצעות קנבה PRO. יש כמה פונטים מאוד ייחודים לה, יש בה כמה תבניות מאוד אופייניות לה, כך ששימוש מפונטים האלה ובתבניות האלה, מסגירים מראש את הסגנון ואנשים כבר יודעים להצביע ולומר "את זה עשו בקנבה פרו".

החיסרון הבא הוא נושא זכויות היוצרים. לא באמת ברור למי שייכים התוצרים הגרפיים בסופו של דבר, לכן מומלץ לקרוא את האותיות הקטנות ולהבין באילו עיצובים ניתן להשתמש ללא הגבלה בשימוש מסחרי ובאילו לא.

והחיסרון האחרון, התשלום. למרות שקנווה PRO פותחת דלתות לעולמות יצירתיים יותר של וז'ואלים, תבניות, סרטונים ועוד בהשוואה לתוכנות עיצוב גרפי אחרות היא נחשבת כיקרה יותר.

לסיכום, קנבה פרו היא תוכנה נפלאה עבור כל מי שרוצה לעצב חומרים גרפיים בקלות ובמהירות. התוכנה "דוברת" עברית ומציעה לאנשים בעלי ידע מועט בעיצוב גרפי שלל תבניות לשימוש ורעיונות להשראה. בין אם אתם רוצים לעצב הזמנה לבר מצווה, לעצב תפריט לחתונה, שלט למכירה לאוטו, פוסט לפייסבוק את הכל תוכלו לעשות בקלות ויעילות. אפילו ניתן לעצב קורות חיים בקנבה

אהבתם? שתפו את המאמר!
ייעוץ ראשוני ללא התחייבות