5 תוכנות לניהול משימות מומלצות בחינם ובתשלום

בכל יום יש לנו רשימה ארוכה של משימות גם בבית וגם בעבודה. איך אפשר להספיק את הכל? איך אפשר להצליח בכל משימה ולא לשכוח שום דבר? בעזרת תוכנות לניהול משימות.

כדי לעשות סדר בעניינים ולעזור לכם לבחור תוכנה לניהול משימות, ערכנו סקירה מפורטת של 5 תוכנות בתחום:

המומלצים שלנו

טובה לפרוייקטים מורכבים

CLICKUP קליק אפ

קליק אפ | CLICKUP

הכי אינטואיטיבית

ASANA אסאנה

אסאנה | ASANA

מתאימה לעסקים בכל הגדלים

MONDAY מאנדיי

מאנדיי | MONDAY

תוכן עניינים

למי מתאים במיוחד? ליחידים, בעלי עסקים וחברות גדולות.

האם יש גרסה בעברית? הממשק אינו בעברית, אבל ניתן לכתוב בה בעברית.

האם יש גרסה חינמית? כן. הגרסה החינמית מתאימה לעצמאיים ואנשי מקצוע שהם "עסק של איש אחד".

מה המחירים? מאנדיי מאפשרת בחירה בין 4 מסלולים, כשהתמחור משתנה בהתאם לגודל הצוות שלכם ( כל משתמש נחשב חבר צוות אחד ) ולדרישות שלכם מהמערכת:

  1. מסלול בסיסי בעלות של 10$ / לחודש למשתמש.
  2. מסלול סטנדרט בעלות של 12$ לחודש למשתמש.
  3. מסלול פרו בעלות של 20$ / לחודש למשתמש. למסלול זה יש 14 ימי ניסיון במתנה.
  4. מסלול לעסקים וחברות ( Enterprise ) – התמחור מותאם באופן ספציפי לגודל החברה ולצרכיה.

קצת על התוכנה: חברה ישראלית המאפשרת ניהול פרויקטים, שירות לקוחות וניהול עובדים בקלות. המעקב אחר חלוקת משימות וביצוען נעשה בצורה ויז'ואלית, על ידי שימוש בצבעים. כל שלב במשימה מוגדר באמצעות צבע אחר. למאנדיי יש גם אפליקציה לניהול משימות.

מאנדיי | MONDAY

יתרונות

קל לעקוב במהירות וביעילות אחר התקדמות הפרויקט

תמיכה טכנית זמינה 24/7

חסרונות

כאפליקציה לניהול משימות היא עובדת פחות טוב מהאתר

מאנדיי לא מתמשקת עם תוכנות נפוצות כמו שייר פוינט או סיילספורס

למי מתאים במיוחד? לאנשים פרטיים, בעלי עסקים, חברות ותאגידים.

האם יש גרסה בעברית? לא.

האם יש גרסה חינמית? כן. מתאימה ליחידים ולצוותים קטנים.

מה המחירים? לאנשים פרטיים ועסקים קטנים יש מנוי התחלתי שעולה 10$ /לחודש או מנוי מתקדם ב – 25$ /לחודש. לחברות ותאגידים מציעה אסאנה 2 מסלולים בהתאמה אישית לצרכי החברה.

קצת על התוכנה: התוכנה נוסדו על ידי שני עובדי פייסבוק לשעבר שהבינו שהרבה זמן מהעבודה מוקדש לתיאום בין העובדים השונים. הם יצרו את אסאנה כדרך טובה יותר ויעילה יותר להעביר מידע ומשימות בין צוותים.

אסאנה | ASANA

יתרונות

תוכנה לניהול משימות הבנויה בצורה אינטואיטיבית

קל לתפעל אותה

חסרונות

אי אפשר לייצא מהתוכנה קבצים בפורמט אקסל או PDF. כדי לעשות זאת צריך להתקין תוכנה נוספת להמרת קבצים.

למי מתאים במיוחד? ליחידים, בעלי עסקים קטנים, חברות וארגונים.

האם יש גרסה בעברית? לא, אבל אפשר להתקין תוסף המאפשר כתיבה בעברית.

האם יש גרסה חינמית? כן, לשימוש פרטי.

מה המחירים?

מנוי לצוותים קטנים עולה 7$ /לחודש.

מנוי לצוותים גדולים עולה 12$ /לחודש.

מנוי לצוותים ענקיים ( בחברות וארגונים ) מתומחר בהתאם לדרישת הלקוח.

קצת על התוכנה: התוכנה מציעה הרבה כלי עבודה כמו תזכורות, יומן משותף, הצבת יעדים המדרבנים את הצוות לעבוד בצורה יעילה יותר, נכונה יותר וטובה יותר. בכל יום מעל 800,000 צוותים משתמשים בקליק אפ כתוכנה לניהול משימות.

קליק אפ | CLICKUP

יתרונות

התוכנה מחלקת את העבודה והמשימות לפי 3 רמות – הרמה הכי גבוהה space, הרמה הבינונית folder והרמה הנמוכה list

בכל רמה אפשר להגדיר משימות והרשאות בהתאם לתפקידים של חברי הצוות – מה שעושה הרבה סדר בבלאגן

חסרונות

הגדרה לא נכונה של הרמות בפרויקט, עלולה להביא לשיוך לא נכון של משימות. לכן, מומלץ מאוד ללמוד את התוכנה ולהבין איך היא עובדת לפני שמתחילים פרויקט חדש.

למי מתאים במיוחד? לאנשים פרטיים, מנהלי צוותים קטנים וגדולים, חברות וארגונים.

האם יש גרסה בעברית? לא. אבל אפשר לכתוב בעברית.

האם יש גרסה חינמית? כן, מיועדת לצוותים קטנים מאוד בתחילת הדרך.

מה המחירים?

מנוי לקבוצה ( בין 3 – 25 משתמשים ) עולה 10$ /לחודש לכל משתמש.

מנוי לעסקים ( בין 5 – 200 משתמשים ) עולה $25 /לחודש לכל משתמש.

מנוי לעסקים גדולים ומנוי מובחר ( החל מ – 5 משתמשים ומעלה ) יתומחרו בהתאם לצורכי הלקוח.

לכל מסלול יש 14 ימי ניסיון במתנה.

קצת על התוכנה: ווריק היא תוכנה לניהול משימות מבוססת ענן, כך שאפשר להתחבר אליה מכל מקום עם חיבור לאינטרנט. התוכנה משתמשת בויז'אוליות כדי להציג את המידע, כך שלמנהלי צוותים ופרויקטים קל להוציא דוחות ולקרוא נתונים.

ווריק | WRIKE

יתרונות

התוכנה מתממשקת עם תוכנות אחרות כגון סלאק, ג'ירה וסיילספורס

חסרונות

: אין בתוכנה אפשרות לשוחח בצ'ט אונליין עם משתמשים אחרים

למי מתאים במיוחד? ליחידים ומשפחות, בעלי עסקים קטנים וגדולים.

האם יש גרסה בעברית? לא.

האם יש גרסה חינמית? כן, לשימוש אישי בלבד.

מה המחירים?

מנוי פרימיום עולה 3$ /לחודש לשימוש אישי ועסקי.

מנוי לצוות עולה 5% /לחודש לשימוש עסקי.

ניתן ליצור קשר עם מחלקת מכירות לרכישת מנוי בהתאמה אישית.

לכל מנוי ניתנים 14 ימי ניסיון במתנה.

קצת על התוכנה: כשמדברים על אפליקציה לניהול משימות, זו אחת מהאפליקציות המובילות עם יותר מ- 30 מיליון משתמשים ברחבי העולם. בדומה למאנדיי, גם היא נעזרת בחלוקה לצבעים על מנת להציג את חלוקת המשימות והתקדמות הפרויקט.

אני דו | ANY.DO

יתרונות

הרבה מעדיפים אותה כתוכנה לניהול משימות אישיות

חסרונות

גרסת הדסקטופ פחות מומלצת

שאלות ותשובות

הבחירה שלנו, מאנדיי. עסקים בתחילת דרכם יכולים להשתמש בה וככל שהעסק גדל ומתפתח, ניתן להוסיף בה יותר משימות ופרויקטים.
ללא ספק, אני. דו. היא גם תוכנה חינמית וגם עובדת מעולה בטלפון נייד.
אהבתם? שתפו את המאמר!
אהבתם? שתפו את המאמר!